Artūras Tereškinas

  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • warning: Parameter 1 to theme_field() expected to be a reference, value given in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/theme.inc on line 171.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/tereski/domains/tereskinas.com/public_html/includes/file.inc on line 649.

Patriarchato karžygės: uždrauskime gemalų Seimą!

sek, 2008-05-18 11:08

Žvelgiant pro savo namų langą į toli blyškiai šmėžuojančią Gedimino pilį, bet labai ryškiai šviečiančius naujuosius Vilniaus dangoraižius, dilgteli kažkur paširdžiuose: tikriausiai turime patį patriarchališkiausią ir konservatyviausią Seimą per visą nepriklausomos Lietuvos laikotarpį. Nors tapome Europos Sąjungos dalimi, juodosios Patriarchato jėgos su moterimis ir tautinių mažumų atstovais priešakyje sukilo į kovą prieš viską, kas demokratiška, socialiai teisinga, jautru. Prieš viską, kas neciniška, grįsta užuojauta ir Kito ar Kitokio supratimu. Valio, Lietuvos piliečiai, turime pačią ciniškiausią valdžią, kokią tik galėtume įsivaizduoti!

Tokios Seimo narės, kaip Rima Baškienė, Vilija Aleknaitė Abramikienė, Ramunė Visoskytė (ir visos, kurios balsavo už „naująją šeimos koncepciją"), yra Patriarchato karžygės. Žinia, šalia yra ir karžygių, tarp jų generolo vardo nusipelno lenkų rinkimų akcijos narys Valdemaras Tomaševskis (kitiems išvardinti neužtektų vietos). Turėtume jas ir juos apdovanoti medaliais (geriausia, kad jie būtų pagaminti iš moterų ašarų ir Lietuvos gamtinio molio) ir pakabinti jų nuotraukas pačiose matomiausiose vietose. Ką savo siūlymais uždrausti abortus, įtvirtinti pačią siauriausią šeimos supratimą (jis jau ir įtvirtintas), uždrausti bet kokią homoseksualumo propagandą šie Seimo nariai daro? Čia dar reiktų prisiminti, kad ne tik šie, bet ir didžiuma kitų Seimo narių, niekaip negali priimti poįstatyminių aktų, kurie padarytų lyties keitimo operaciją galima Lietuvoje.

Taigi, ką jie daro? Galėčiau čia cituoti pasaulio vyrų ir moterų studijų, gėjų ir lesbiečių analizių, demokratijos ir autokratijos tyrimų autorius, bet atsakymas labai paprastas, tiesiog gamtiškas. Jis šiek tiek žemiau. O prisiminus gamtą, svarbu pasakyti: mūsų Seimo nariai yra tikri gamtos vaikai, nuolat mini gamtą, biologiją, prigimtį. Man keista, kad į Seimo posėdžius jie vaikšto nenuogi. O turėtų. Pamatytume, kiek ten tos gamtos ir kiek kultūros juose (apie tai žr. http://www.nk95.org/2008/daiva08_1.htm ).

Taigi ką jie daro? aleknaitės, baškienės, visockytės, tomaševskiai ir kiti skatina imtis prievartos ir smurto prieš moteris, vienišas motinas, vienišų motinų vaikus, gėjus, lesbietes! Kitaip jų iniciatyvų nepavadinsi. Jie smurtautojai. Keisčiausia ir visai nejuokinga, kad šio smurto autorės yra ir moterys. Šis smurtas yra ir netiesioginis (kai smurtaujama simboliškai išstumiant pastaruosius subjektus, svarbiausia moteris, iš aktyvių viešosios sferos dalyvių), ir tiesioginis (kai šių Seimo narių priimtos koncepcijos ir įstatymai provokuoja neviltį, skurdą, savižudybes, fizinę prievartą ir galiausiai mirtį). Jų kova prieš abortus, homoseksualumą, lyties keitimo operacijas, laisvai pasirenkamą šeimos formą akivaizdžiai demonstruoja, kaip jos suinteresuotos palaikyti Patriarchatą, moterų išnaudojimą, sustingusius lyčių vaidmenis ir ciniškumu grįstą Lietuvos politinę kultūrą (o gal reiktų šią kultūrą vadinti Lietuvos politine gamta, kurios drakoniški įstatymai grąžina mus į darvinistinės pasaulio vizijos, paremtos stipriųjų išgyvenimu ir prisitaikymu bei silpnųjų žūtimi, laikus).

Čia šioks toks nukrypimas. Nepamenu, galbūt DELFI portale jau kas nors ne kartą kalbėjo apie gemalų politiką. Mano galvoje jau seniai kirba idėja. Kadangi uždraudus abortus bus saugomi gemalai, o ne moterys, jų teisės ir jų kūnai, siūlau kiekvienam šešių savaičių gemalui išduoti pasą. Ir įkurti gemalų pilietybės įstatymo komisiją Seime. Jai galėtų vadovauti Tomaševskis arba Aleknaitė Abramikienė (Baškienė jau vadovauja Seimo šeimos ir vaiko reikalų komisijai, todėl atsakomybės jau būtų per daug). Kaip juokinga, draugai ir pažįstami, kad užuot mėginę spręsti žmonių ekonominės gerovės problemas, pagyvenusių žmonių išgyvenimo klausimus, užuot mėginę pažaboti infliaciją ir kainas, mūsų Seimo nariai rūpinasi negimusių gemalų reikalais. Tai gemalų Seimas! Kitaip ir nepavadinsi.

Lietuvos piliečiai (o gal tik pasyvūs ciniškų politinių spektaklių vartotojai?)! Lietuvoje norima daug ką uždrausti. Aš siūlau keletą naujų šūkių. Iš jų gal kiltų ir koks visuomeninis judėjimas ar bent nedidelė peticija. Mano šūkiai: Uždrauskime Tomaševskį! Uzdrauskime Baškienę! Uždrauskime Aleknaitę Abramikienę! Uždrauskime šį gemalų Seimą, kuris užuot rūpinęsis savo piliečių ekonomine ir kultūrine gerove, rūpinasi Patriarchato išlaikymu, smurto ir prievartos platinimu ir visų, kurie nepritaria Patriarchatui, priespauda ir represavimu.

Pagarbiai Jūsų,

Artūras

Anoniminis bailys
pir, 2008-08-11 14:51

Geras straipsnis, man patiko

Bailys anoniminis
ant, 2008-07-08 19:55

Ei Artūrai, kada atsinaujinsi? Laukiam kaip gero oro ant Lietuvos žemės.

A.
pir, 2008-06-30 10:34

Yeah, every time we say goodbye, I cry a little :)

Teta S.
šeš, 2008-06-28 07:59

Ir vel dingai. Ash tave mesiu, garbes zhodis :-)

Svetlana
pir, 2008-06-09 11:18

Tai dingai? Biau...
Apie gemalus pavarei kaip Sruoga, bet shiaip LABAI pritariu

Ne Paleckis
ant, 2008-06-03 22:24

Artūrai, kandidatuok! Artūrą į Seimą!

Anoniminis bailysgintare.aa
ant, 2008-06-03 09:28

as sutinku bet viksta tautos naikinimas dvieju kilometru atstumu nuo klaipedos miesto esanciu chemijos gamiklu uab neo grup nuo gamyklu sklindantis salstelejes kvapas ypatingtai stiprriai jauciamas kai vejo kryptis vyrauja nuo gamiklu puses ypac jauciamas pietyne pietine dalis miesto o jaku givenviete yrapasmerkta norsgamyklu atsovai irodineja kad tyrimai nevirsija ribu nes ypatingai padaugejo kvepavimo takuir odos susirgimo kad susirgimo priezastis gamiklu liedzama cheminiu medziagu tarsa gamyklu yra virsijamas kada atliekami tyrimai visi saugos tarsos saugiklai yra sutvarkomi taip kad nepazeistu oro tarsos leidziamu normu oro tarsos tyrimai atliekami ne pagal gamiklu vadovu susitarimus ir nurodita laika nors puse metu pastovei tikriti.mes gyvename mieste ir jakuse turime tiese zinoti nes ne mes atsikeleme prie gamyklu gyventi o gamyklos pastate prie musu koks velines ivigde breznevo sumanima kad mista klaipedos iraplinkinias givenvieties reika isnoditi idomu zinoti ka galvoja lr aplinkos saugos ministras a paulauskas

krabas
pir, 2008-06-02 21:18

Kaip gera kai yra lietuvoje yra tokiu zmoniu kaip Jus.

studente
pir, 2008-06-02 21:14

Sveiki Na tai tikrai didele problema,ir jei priims si istatyma bus daug daugiau problemu,nei dabar yra. Visiskai sioje vietoje nereiktu kistis seimuj, pilna jiem turetu but ka veikti nei gvildenti tokius klausimus. Ka reikia daryti kad jie nepadarytu tokios klaidos????Ar musu balsas bus nors kada isgirstas????

Antanas
šeš, 2008-05-31 21:32

Labai geras interviu šia tema su A. Šliogeriu: http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/article.php?id=17212239

Visiškai niekas nesuvyniota.

Juste
pen, 2008-05-30 13:20

cia ne Darvino ir biologijos klausimas, o pamatiniu isitikinimu - religijos buvimo ir nebuvimo zmogaus gyvenime, todel niekada sutarimo nebus..daug kas Lietuvoje tik "popieriniai" katalikai

AOK
pen, 2008-05-30 06:29

Kai pasigirdo kalbos apie galimą abortų draudimą, man tai pasirodė juokinga, nes pamaniau, kad Lietuvoje tokie dalykai niekada nepraeis. Kas keisčiausia visiškai nesigirdi raginimų inicijuoti lytinio švietimo kompaniją, ar suteikti išskirtinę finansinę ir kitokią globą gimdyti pasiryžusioms, ar dar dvejojančioms moterims. Tiesiog uždraukim ir problema išspręsta. Kodėl uždrauskim? Todėl, kad Lenkijoje uždrausta. O juk žinoma nuo seno - lenkai švenčiausi pasaulio žmonės. Visiems besidomintiems rekomenduočiau paskaityti Andriaus Bielskio straipsnį "Ar būti krikščioniu reiškia palaikyti abortų draudimą ir konservatyvią šeimos politiką?". Jį galima rasti ir www.uabLietuva.info Mano nuomone, jei įstatymas bus priimtas traumuojančias jo poveikio pasėkmes srėbs ištisos lietuvių kartos.

Jurga
ket, 2008-05-29 14:43

Artūrai, pritariu. Aš irgi už tai, kad Tavo minėtieji asmenys būtų uždrausti.Nors akivaizdu,kad uždraus tai mane (kaip neatitinkančią standartų), kol dar esu Lietuvoj.

Anonimine baile
ket, 2008-05-22 16:49

tikru tikriausia nesamone. as uz seima ir uz negimusius bet gyvus(!) vaikus.

Anoniminis bailys
ant, 2008-05-20 15:11

nesamone. juokas pro asaras

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • Web puslapiu adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą